Kapitel 13

Here's chapter 13! Ska försöka uppdatera till helgen! Har haft fullt med läxor, blir ganska mycket nästa vecka också... men jag lovar att jag ska uppdatera! :) Jag har lite idéer nu!

Tidigare: “Matt Cardle, är inte det han som vann the x factor?” William rynkade på pannan, “Varför ska han komma?”
Just det ja, jag hade inte berättat om One Direction än.
“Louis är känd, på riktigt. Han har ett band som heter One Direction. De kom trea i x factor”, förklarade jag.
Will satt bredvid mig med stora ögon.
“Kan jag hänga med eller?”

‘Louis will be at my house by 6 PM! Get here’ skrev jag i ett sms och skickade iväg till Ashley. Klockan var halv sex och jag hade gjort iordning mig. Jag hade ett par korta, svarta, shorts och ett vitt linne, tillsammans med ett guldarmband och guldörhängen. Till det hade jag ett par svarta pumps.
‘I’ll be there in 5!’ fick jag som svar från Ash.
Hon kom rätt snabbt,  det tog lite mer än fem minuter. Jag öppnade dörren när hon knackade på. Hennes blonda hår var uppsatt i en snygg toffs, med luggen hängades över pannan. Hon hade på sig en vinröd tröja, med ett par mörkblå tighta jeans och ett par svarta ballerinaskor. Hon såg fantastisk ut.
“You look beautiful!” sa vi munnen på varandra.
Jag gav henne en kram, medan vi skrattade.
“I’m sure Lou will come in any minute”, sa jag när jag såg att Ash kolade på klockan.
Hon nickade mot mig och tog ett djupt andetag.
“Are you nervous?” frågade jag

“Yeah, a little. I mean One Direction, Aiden Grimshaw and Matt Cardle”, sa hon och skrattade lite.
“Don’t be!” sa jag och kramade henne ännu en gång, “William asked if he could go with us, but I said no”
“Why?” Ashley rynkade på pannan
“Because I don’t want him to go with me when I’m with my boyfriend and his friends”, förklarade jag.
Ash hann inte svara förän det hördes en biltuta utifrån.
“He’s here”, sa jag och öppnade dörren.

Jag gick till bilen med Ashley precis bakom mig. Jag satte mig i passagerarsätet bredvid Lou, medan Ash satte sig i baksätet.
“You look amazing!” var det första Louis sa
“You look quite good yourself”, sa jag och log mot honom.
Han hade på sig en randig t-shirt, hängslen och ett par röda byxor som han vikt upp längst ner. Självklart hade han också ett par toms. Det var en helt normal Louis-outfit. Det var rätt varmt ute för att vara kväll och i mitten av september. Iallafall om man jämförde med Sverige. Louis parkerade vid ett hus i utkanten av London. Det stod redan tre bil utanför, förutom den som stod på utfarten såklart.
“What more people will come?” undrade jag när vi gått ut ur bilen.
Louis slängde sin arm runt mina axlar.
“The boys, Matt, some of our friends, maybe someone more from the x factor”, svarade han
Vi gick fram till ytterdörren och knackade på. Ash stod bredvid mig. Dörren öppnades av en mörkblond kille, med håret stylat i en lite slarvig Elvis/Zayn-frisyr, i tjugoårsåldern.
“Louis, man!” sa han och kramade om Louis
“Aiden!” sa Louis tillbaka
“Long time, no see”, sa Aiden och drog sig ur kramen, “And who are these two lucky ladies?”
Han kollade på mig och Ashley.
“I’m Nadja, but call me Nad”, började jag men blev avbruten
“Also known as my girlfriend”, sa Louis och slängde sin arm runt mig igen.
Jag log mot honom och kollade sedan på Ash.
“And this is Ashley, my friend”, fortsatte jag
“Hi”, sa hon med stora ögon, helt starstrucked.
“Lovely to meet you, I’m Aiden”, sa han som om vi inte redan visste det.
Han gick in igen och vi följde efter honom. Louis hälsade på alla och jag hängde inte riktigt med på vem som var vem. De flesta var redan lite smått fulla.
“Look who’s here!” en mörkhårig kille gick fram till Louis
“Stan! You didn’t tell me you were coming!” utbrast Lou
“Surprise!” ropade killen, som jag antog hette Stan, och höjde sin ölburk.
I andra handen höll han en annan ölburk som han gav till Louis. Stan gick iväg från oss och Louis fortsatte gå, tills han hittade Liam.
“Where is the rest of the boys?” ropade Louis till honom genom den höga musiken.
“They’re out there, dancing”, svarade Liam och nickade mot vardagsrummet, där resten av killarna var med några andra personer.
Jag vände mig om för att kolla på Ashley, men hon var inte där. Jag vände blicken mot vardagsrummet igen och såg att hon redan var där och dansade med Niall.
“Hey, Aiden”, hörde jag Louis säga medan han tog tag om en killes axlar.
Det var som om han bara tog tag i någon random, men det var faktiskt Aiden.
“Got any beer?” undrade han, eftersom han redan druckit upp den hann fått av Stan.
“Yeah, of course, Lou”, sa Aiden och gav honom två ölburkar, “Here’s on to you and on to your girl. There’s more over there”
Han nickade åt ett rum med stängd dörr.
“Good, mate!” sa Louis och gav mig den ena ölen.
“You don’t want any?” frågade jag Liam
“Well, you know”, sa Aiden och slängde sin arm över mina axlar, “Liam doesn’t drink he’s such a good guy”
Med de orden gick han smått vinglandes iväg.
“I’ve only got one kidney, so it’s not good for me to drink alcohol”, förklarade Liam.

Jag nickade åt honom.
“Nad, first one to drink the can wins”, sa Louis
“Wins what?” undrade jag
“You’ll see when I win”, sa Lou och halsade i sig ölen.
Jag höjde burken till min mun och drack den rätt så snabbt, inte lika snabbt som Louis dock.
“I won!” sa han, “Here’s the prize”
Han kysste mig och drog sedan med mig in till vardagsrummet och började dansa. Vi dansade till ungefär halv tolv. Vi var rätt fulla allihop, förutom Liam, såklart. Louis tog tag i mig och våra läppar möttes i en het kyss. Han drog med mig in i ett rum, om jag minns rätt så sa han att det var Aidens gästrum. Vi började klä av varandra. Jag tänker inte gå in på detaljer av vad som hände där inne, men det blev rätt hett. Självklart var det inte första gången vi hade sex, vi hade haft det i Spanien en gång.

Nästa morgon vaknade jag och kom först inte ihåg vart jag var. Jag kom ändå rätt snabbt ihåg att jag var hemma hos Aiden. Jag vände mig om och såg Louis ligga bredvid mig, i bara kalsonger. Jag märkte då att jag bara hade underkläder på mig också.
“What did you think of the prize?” undrade han
“Amazing!” svarade jag och gav honom en snabb kyss.

Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

As bra meer!! :D

2011-11-10 @ 21:35:36
Postat av: Anna

Grymt!!! men det skulle va bättre om du uppdaterade mer men grymt

xx

2011-11-10 @ 22:33:06
Postat av: mandy

bra :)

2011-11-11 @ 23:52:25

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback