Vad novellen kommer att handla om

Jag vet att det finns endel svenska noveller om One Direction nu. Hursomhelst så läser jag några stycken. Ingen av dom som jag läser handlar om Louis. Så jag tänkte att jag kunde göra en. Jag har suttit ett tag och funderat på vad den ska handla om. Det här är vad jag kom fram till: 



En svensk 18-årig tjej, vid namn Nadja, ska flytta till London på grund av hennes pappas jobb. Före de flyttar dit, så ska de på semester i Spanien i två veckor(kanske längre). En dag så träffar Nadja en kille, vid namn Louis. De blir bra kompisar, och kanske lite mer? Hon har ingen aning om att han är känd och han håller det lite hemligt. Självklart berättar han om killarna, men inte att dom är med i ett band. När dom åker tillbaka till London så hamnar Nadja och Louis bredvid varandra i flyget. När dom kommer till flygplatsen så skiljs dom åt. Louis som är med i Englands hetaste pojkband, möts ju självklart av fans, men det märker aldrig Nadja. De fortsätter vara vänner, och hon får träffa resten av killarna. När hon ser dom i tidningar och på hyllor i affärerna, så blir hon ju såklart nyfiken på vilka dom egentligen är. Har dom ljugit för henne? Och hur kommer Nadja reagera när hon får reda på att dom är kända?




Ja, det var väl i princip handlingen.
Vad tycker ni, låter det bra?

Kommentarer
Postat av: ellinoooooor :)

tycker det låter AWESOME :D

2011-08-08 @ 19:31:00
URL: http://simplybelieve.devote.se
Postat av: Anonym

Låter skiiit braaaaa !! :)

2011-08-08 @ 20:23:53
Postat av: Anonym

Verkar hur bra som helst!!

2011-08-08 @ 20:27:14
Postat av: Anonym

Gah har tänkt nästan exakt samma ide :P scary, men det kommer bli super! ;)

2011-08-08 @ 20:34:41
Postat av: SaR

låter bra ! :) btw vet du nån novell som handlar om zyan ? hittar bara om harry,liam,niall ^^

2011-08-08 @ 20:46:32
Postat av: ida

Låter jätte bra, har oxå saknat noveller om Louis ;P

2011-08-08 @ 23:00:19
Postat av: A

Kan du tipsa några 1D noveller?

2011-08-09 @ 15:12:50

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback